Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

onsdag 12. januar 2011

Lukas første jul :)


Selv om det er noen dager siden nå, så poster jeg et par shoots fra selveste julaften. Det var en fantastisk koselig dag, og det skortet ikke på julestemning. Sindre&Henriette hadde stelt i stand julefest.

Meny: pinnekjøtt & riskrem. Storartet!

Lukas koste seg, og fikk utrolig masse fine gaver!! Det gjorde Thorbjørn og jeg og. Som et supplement til tidligere innlegg bør det nevnes at jeg fikk symaskin! Nå er egentiden min "reddet" i lang tid fremover.



Som sagt, det var en utrolig snill nisse i år!!


- og mormor/farmor har strikket igjen! :))

5 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg Sis!!! Ja, det var en herlig nisse det!! ;) Hvordan var romjulen?? Kanskje det detter inn et innlegg fra den uken også?? heheh.. Jajaja...!! Klemklemklem <3

    SvarSlett
  2. Ja, her var det mange herlige små gutter - med slips! Og en i rødt - med skjegg!
    En hyggelig julekveld, det kan jeg skrive under på :-)
    Mamma til Trude/mormor til Lukas - som er klar for nye strikkeoppdrag

    SvarSlett
  3. For ein herleg gutt de har!!
    Gler meg til å verta kjent med han!

    Helsing "gammal" tante Ingvild

    SvarSlett
  4. Så koselig med kommentarer, damer!! Det likes :))

    Janne, romjulen var fin den! Hehe. Spørs om det ikke dukker opp noen ord og bilder fra Eilat og en dag ;)

    God helg!! :)

    SvarSlett