Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

søndag 28. november 2010

Ventetid...


Tenk, da er vi kommet til første søndag i advent! - og foran oss ligger en måned med juleforberedelser og masse kos & hygge. Ventetid. Det er vel kanskje de færreste av oss som venter..., for jula kommer nokså fort som den gjør og masse skal ordnes før selveste dagen. MEN, jeg elsker advent - og jammen fikk jeg hentet frem litt gammel pynt fra boden i går kveld også. Svigers har vært på helgebesøk, og vi har spist grøt og tent det første lyset... Koselig.

Lukas sitt første møte med nissen. Den gamle fine nissen min :)

Ønsker alle en HÆRLIG adventstid - og gleder meg til alt den bringer...



2 kommentarer:

  1. Så fin og koslig julapynt!! Sindre o har ein sånnein nisse, Isac André elske an:)

    SvarSlett
  2. Ja, den nissen har jeg sett før. - Men for en flott gutt! Gleder meg til å se og prate med ham til helgen ;-D
    Og du, Trude, er flink til å skape stemning! Blir glad av å lese innleggene dine, og lar meg gjerne smitte av adventsforventningene -
    Klemmer fra mor/mormor

    SvarSlett