Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

torsdag 11. november 2010

Fantastiske settekasser!

Jeg kjenner at jeg er sykt sugen på å innrede barnerom til Lukas! Da er det lite gunstig å bo i en toroms leilighet... Det er så utrolig mye kult og originalt en kan gjøre. Men, er det ikke bra å ha noen drømmer og?! :) Drømmen om et hus med mange rom.....

Se de utrolig kule settekassene her f.eks! Hvor ble det av den gamle settekassa mi, mamma? ;) En dansk dame som har laget disse... www.mamalola.dk. Så i påvente av huset, kan jeg iallfall begynne å samle på diverse utklipp med fine barnemotiver som en gang i fremtiden kan bli Lukas sin settekasse.



En til gutt og en til jente.... :)

Her om dagen fikk jeg boken "Søm - abc i syteknikker" som jeg håper at jeg kan ta i bruk en dag (mangler f.eks. en symaskin.. ;)). Kanskje jeg kunne sydd en elefantpute og?!


Foreløpig tror jeg Lukas er storfornøyd med hjørnet sitt i stua, og med masse spennende oppi kurven... :)

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se barnarommet en gang om ikke alt for lenge ;)..men lekehjørnet holder jo i haugevis nå, ser kjempekoslig ut!! kanskje Peter skal komme å leke sammen med Lukas en dag snart :D Klem

    SvarSlett
  2. Å ja! Vi vil veldig gjerne ha besøk av Peter og tante en dag! Deler gledelig på hjørnet ;)Gjerne til uka, anytime! prates, klem :)

    SvarSlett
  3. Jeg tar gjerne "jentekassen";-) Helt enig, veldig fine!!!! Er så gøy å lese innleggene på bloggene deres!!! Dere er FLINKE!!! <3<3

    SvarSlett
  4. Settekassa di? Nei, den var det liten interesse for da du var flyttet ut og vi gamle flyttet til Nautebakken. Kanskje den gikk på søpla? Eller kanskje noen andre fikk gleden av å kjøpe den billig i Team Albanias bruktbutikk? - Eller - kan den ligge gjemt i en av banankassene dine???

    SvarSlett