Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

mandag 9. mai 2011

Litt vår & påske



Våren flyr og den nytes! Nesten riktig å si at det er SOMMER allerede?!
Vår er uansett loppenes tid, og jeg har fått med meg et par markeder.
Gult er kult, og passer fint inn sjangeren "litt vår & påske".

Ekstremt fornøyd med ugleklokka fra 1975!! Retro på sitt beste.
Fikk også kjøpt rasket med meg noen småting som settehylle, minikommode, hyller og diverse som kan trenge en oppussing, så jeg har nok å kose meg med fremover :)

Påsken ble feiret på vestlandet i år. Gult går igjen her og, for det var faktisk SOL hele påsken! - i Bergen! Hadde en fin-fin tur på Fløien. Lukas er meget opptatt av fremkomstmidler om dagen, så dette var topp :)





Skjønne, skjønne kusine-Sara har også rukket og bli 1 år!!

Hun var heldig å få det første sengetøyet jeg har sydd! ;)
Elsker stoffet og fargene, kjøpt på Stoff og stil.



Det var dagens... kanskje ukas lille hilsen. NYT våren, eller var det sommeren!?

3 kommentarer:

  1. DET var noen herlige "loppeskup"!!! :))
    Og JA, gult er kult!!!
    EEELSKER sengetøyet hun fikk, og hun sover godt i det også!! ;))
    Gleder meg til vi sees igjen!!
    Fortsatt fin uke! Skriv gjerne flere innlegg,
    det er så gøy å lese!! <3

    SvarSlett
  2. Hva du får til, Trude, og rekker! Tenk når dere om noen år får en større leilighet - eller eget hus - som du kan få lov til å fylle med fargeglade og "nyoverhalte/malte" lopper! Det blir saker, det :- )
    Og sengesettet til Sara ble bare helt konge (les: prinsesse)

    SvarSlett
  3. Åååå. Jaaa, DET blir TIDER!! *drømmer stadig*

    SvarSlett