Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

søndag 10. juli 2011

Lukas i våre hjerter



Kunne også sagt Hipstamatic i mitt hjerte... - den mest geniale app'en av de alle, men det er jo fotomodellen som gjør susen - og som nå pryder bod-døra vår i gangen. Et deilig og gledelig syn, syns nå jeg :)

Ellers har det vært lite kreativ aktivitet i det siste. Er gått i feriemodus allerede, og snart tar vi den helt ut. Det skal bli godt å få noen hele dager med mann & barn - og familie!

Apropo min mann, så må jeg nesten få presentere hans bidrag på hobbyfronten. Han gikk med liv og lyst inn for å bygge en lekekasse til Lukas, som kunne erstatte lekegrinden hans da den forsvant. Et riktig så fin møbel spør du meg!



Sommeren hittil har jo glimret med sitt fravær når det gjelder tropevarme, men noen koselige minner har vi med oss allerede, og vi gleder oss til flere!


Rusletur i Smögen...


Nåååh... ;) God sommer!

1 kommentar:

  1. Åhhh - så deilig å se på slike dører, med et så herlig billedgalleri!! Og at pappa'n til Lukas også er kreativ; det har jeg sett med egne øyne. Kjempekjekk lekekasse!
    Gleder meg til å ligge bakover og nyte sommeren sammen med dere 8-)
    Klem fra mormor til Lukas

    SvarSlett