Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

lørdag 19. februar 2011

1 ÅR!!

GraTuLeRer mEd DaGen, LukAs tHeo!!



Hurraaaaaa for Lukas som har bursdag i dag!! :))) TENK, at det har gått ett helt år siden dette fantastisk herlige vesenet kom til verden! Det er jo sååå STAS! Du er så GOD, gutten vår.

I dag skal vi bare kose oss!! Vi har allerede åpnet noen pakker og synget bursdagssang. - om noen timer får vi bursdagsbesøk av onkel Sindre og tante Henriette, Isac og Peter. Det blir GØY :)) Nå må vi stelle og ordne litt her! ta, ta...

5 kommentarer:

  1. HEI LUKAS THEO!!

    Gratulerer med eittårs-dagen !!
    Håpar du får ein flott dag.
    No gler eg meg til du og pappa kjem til Skår snart.Eg tar meg nok ein tur dit eg og. Eg har ei pakke til deg som du skal få då. Hels masse til mamma og pappa.
    Klem frå tante Ingvild

    SvarSlett
  2. HURRA HURRA HURRAAAA!!! Gratulerer så mye med dagen DIN Lukas Theo!!! :))) Du er herlig!!! Veldig glad i deg, nydelige du!! Klem fra Sara, Tante Janne & Onkel Fredrik!! <3

    SvarSlett
  3. Hipp hurra for bursdagsbarnet!
    Gratulerer med dagen, Lukas Theo :o)
    Nå er du i gang med feiringen, og mormor og morfar sender 1000 varme klemmer fra Thailand.
    Gleder oss til du kommer på skype -

    SvarSlett
  4. HURRAAAA !!! Verdens fineste lille prins har sin aller første bursdag <3 GRATULERER MED DAGEN Lukas ! Stor klem fra familien på Fitjar :-)

    SvarSlett
  5. Kjære Lukas Theo og mamma og pappa,

    Beklager at vi ikke har fått gratulert vidunderet (som vi ennå ikke har møtt...!). Vi har vært på misjonærmøte i de dype skoger her i Thailand.

    Uansett, her kommer et kraftig GRATULERER!!!

    Vi gleder oss stort til å treffe deg Lukas!

    Hilsen Tante Eirin, Onkel Kjartan, Kaja og Mathea.

    SvarSlett