Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

torsdag 8. juli 2010

Blogging, tja hvorfor ikke?

Da var bloggen opprettet!

Tenkt litt på dette skjønner du. Syns at jeg bruker nok tid på pc'en allerede, om jeg ikke skal drive å eksponere meg selv og mitt i timesvis også..! Og for hvem?!

Det skal jo sies at jeg har svangerskapspermisjon... Så dagene har litt flere timer enn før. MEN, som jeg selvfølgelig i hovedsak ønsker å vie til min lille Lukas Theo, som forøvrig oftest kalles bare Lukas. Bloggingen skal heller ikke gå på bekostning av å være en helskjønn hjemmeværende kone for Thorbjørn! Facebook er blitt en hverdagslig og småkjedelg rutine, så var klar for noe "nytt".

Blir nok ikke en superivrig mammablogger, men det hender jo at jeg har noe på hjertet om ett eller annet..

Tata

4 kommentarer:

  1. Så fin blogg sissy!!! Jeg følger gladelig med på ditt homelife..!! ;-D Smask..

    SvarSlett
  2. Takk, sis! Du er foreløpig den eneste som vet om bloggen.. hehe. Hyggelig med en fast følger ;)) smask tilbake!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Mamma var helt ny på kommentarfronten, og ikke sikker på hvordan dette virket. Så beklager at innlegg ble fjernet!
    Men nå vil jeg også gjerne følge deg og fam'en på bloggen :-) Dere er jammen kreative, dere yngre!

    SvarSlett