Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

mandag 14. november 2011

Makeover!

Fant denne mindre pene krakken på bruktbutikken i Kragerø til en billig penge. Jeg har sett flere lignende krakker gjennomgå totalforvandling, og tenkte jeg måtte prøve selv og!

Jeg mener jo ikke å skryte med slike innlegg, men jeg må jo få si at jeg ble meeeget fornøyd med resultatet ;) Et fresht innskudd til leiligheten, og som jeg fikk lyst til å vise dere!


Før:


Etter:



Ellers får jeg bare si; ha en heRRlig uke!

2 kommentarer:

  1. Oiii!! Den var skikkelig F I N!!! :) Du er så flink sissy!! Du gjør det liksom bare du! Håper jeg får muligheten til å prøvesitte den snart!! Vil, vil, vil til Oslo! ;) Satser også på en heRRlig uke! ;) Love..

    SvarSlett
  2. Så heRRlig, Trude! Og så lilla til advent ;-)
    Hva med sofaen? Lilla nå en måneds tid, og så rød?
    Husker nå at du kjøpte oppussingsobjektet. Du får det til, ja!!!!!

    SvarSlett