Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

lørdag 10. september 2011

Nye fargeklatter i hus!




 
Jeg slo til med denne fargeklatten av en gyngestol da jeg kom over augustsalget på www.hjemitiden.no, og angrer ikke et sekund. En super herlig farge!





Påske eller ei... En gla' gul hettejakke fra Moon Kids på en kvittrende morgenfugl som ser på Brannmann Sam :))



En fin liten boks fra Erik Kold som jeg fant på loppis forrige helg, og selvfølgelig noen flere melamin kopper fra Rice. Deilig med litt farger i hus! Alt for å holde energien oppe utover høsten ;)

Ha en fortsatt fin helg!



6 kommentarer:

  1. Herlig!! ALT SAMMEN!! :) Love love love!!! Gleder meg VELDIG til å se DEG i morgen!!! ;) GOD klem

    SvarSlett
  2. Åå for noen fantastisk fine ting, og enda mer fantastisk fin gutt ;D...sånn stol har jeg ønsket meg lenge, å for en fin farge!! venter spent på oppdatering fra intervju;) Klem

    SvarSlett
  3. Nei, høsten trenger så visst ikke å være trist!
    Du gleder mange med bloggen din, Trude. TAKK :D

    SvarSlett
  4. Og så kom denne litt senere på dagen:
    Hos Trude blir ikke høsten mørk, trist og grå;
    den sprites opp med fargene gul og lyseblå!

    SvarSlett
  5. Hehe! Den var kreativ, mamma ;)) Koselig med kommentarer da!! Ja, Henriette. Det er spennende tider både for dere og oss! Vi får se hvor vinden blåser... :)

    SvarSlett