Koselig at du stakk innom - velkommen tilbake!

lørdag 19. mars 2011

Nye stoffer og prøvekjøring

Én tur på den nye Stoff og stil butikken på Alnabru - og jeg ble bitt av basillen! Endelig fikk jeg ånden over meg til å prøvekjøre min nye Bernina Bernette på ordentlig. Det var stoff som måtte til, selvfølgelig! For DET hadde de nok av! - og så mange fiiine. Må snart tilbake!

En smakebit:





Så et par kvelder ved sybordet har det blitt. Resultatene foreløpig er et par puter - obligatorisk som nybegynner -
og en lekepose. Alt pent plassert i lekegrinden til Lukas. Er i god gang med et par prosjekter til.., og koser meg skikkelig!!


5 kommentarer:

  1. W O W.... Så utrolig fine stoffer og ikke minst det du har laget!!! Du er så flink!! :))) Jeg vil også! Ja, som sagt tidligere så skal jeg komme på sykveld/kurs hos deg etterhvert! ...-i Kragerø! Gleder meg!! KOS deg videre flinka <3

    SvarSlett
  2. Takk takk, utrolig gøy! :) Eventuelt kanskje gå på sykurs sammen!! Melde oss inn i Husflidlaget eller noe sånt ;) klem

    SvarSlett
  3. Ja, dette var skikkelig stilig, Trude!!
    Så gøy :-) Gleder meg til fortsettelsen -
    Hilsen mamma

    SvarSlett
  4. så flott då Trude! dette får du til :-)

    SvarSlett
  5. Oi..skjønne at det e på høy tid at eg komme meg ein tur t stoff og stil!!..såå masse fiine stoff, åsså så flink du e t å trylle de om t herligheter...fryd for øyet!!! klem

    SvarSlett